Barbatii sunt toti niste porci....crezi tu


Urasc generalizarile.
Multe femei sustin ca toti barbatii sunt niste porci.
Fals.
De-ar fi adevarat....atunci cum  de toti porcii cu mine au fost niste gentlemani? Eu zic ca mai degraba fiecare primeste ce merita, sau ce accepta.
Daca 10 barbati s-au purtat cu tine ca niste porci, ce te face sa crezi ca toti vor fi la fel? Zece barbati e un procent mult prea  insignificant din numarul total de barbati din lume, ca sa poti face o generalizare pe baza unei asemenea dovezi.

Ce mi se pare foarte grav e ca aceasta idee, cum ca toti barbatii sunt niste porci egoisti care se gandesc numai la sex, le este bagata in cap fetelor de la o varsta foarte frageda. Ele cresc cu tot felul de asemenea conceptii gresite, pe care le preiau in general de la mamele lor. Doar pentru ca mama ta a dat peste un porc( taicatu' ...si totusi daca e asa, de ce-a ramas cu el? ) nu inseamna ca si tu vei avea aceeasi soarta. Mamele care le spun asemenea lucruri fetelor( ca barbatii sunt porci, ca sexul nu e decat o obligatie)  nu fac decat sa le compromita viitorul. Sa le rapeasca sansa de a fi fericite.

Si eu am crescut cu asemenea conceptii gresite, si eu am crezut multa vreme in ele. Dar eu am fost constienta de anumite lucruri, n-am vrut sa fiu o copie fidela a mamei, bunicii si sa am aceeasi soarta. Eu am vrut sa ma bazez pe dovezi, sa trag singura cocluziile.

 Si-am aflat ca n-au dreptate, barbatii nu sunt toti niste porci, sexul nu e o obligatie decat daca esti cu barbatul nepotrivit.
Cum am mai spus de atatea ori si repet, daca esti nefericita e doar vina ta. E vina ta ca preiei tiparele altora, ca traiesti dupa principiile lor.
Gandeste pentru tine, gandeste singura ca deasta avem creier individual si nu colectiv.
E alegerea ta....
Dar nu mai spune te rog ca toti barbatii sunt niste porci, pentru ca nu e asa.
Cel putin cinci presupusi "porci" mi-au dovedit ca barbatul se poarta cu tine asa cum meriti sau cum ii permiti.




© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

4 comentarii:

Cipy 14 octombrie 2010 la 23:53  

Mare adevar graiesti in acest articol. Majoritatea fetelor, primesc exact ceea ce merita. Si asta numai prin felul lor de a fi. Daca esti o fata dezinvolta, nu ascunzi nimic, si nu le accepti prea multe baietilor, acestia se vor purta cu tine exemplar. Pe cand daca faci invers, s-a putea sa regreti toata viata. Parerea mea... de baiat.

Numai bine, si succes pe mai departe cu blogul. Mi-a placut ce am citit azi pe aici asa ca am inscris blogul in lista celor ce merita vizitate zilnic, si i-am gasit chiar si un loc in BlogRoll. :) Pentru ca ce e bun, merita promovat. :)

Cipy 15 octombrie 2010 la 00:00  

Si ghici, cum am dat de al tau blog? Iti spun tot eu. Prin intermediul unui banner ce se afla pe blogul tau. :)

Cucmuc 2 decembrie 2010 la 13:39  

Nu toti barbatii sunt porci, adevarat. Da unii intrec limita si nici macar nu ii cunosti, nu vorbesti cu ei, nici macar nu te uiti la ei.

satmaya 3 decembrie 2010 la 19:30  

Orice padure isi are uscaturile ei, indiferent ca sunt barbati sau femei. :)

Trimiteți un comentariu