Pretty little liars(books)



 Nu stiu cate dintre fete urmaresc noul serial Pretty Little Liars.(Daca nu ati auzit de serial,atunci in mod sigur nu ati auzit nici de cartea Pretty little liars scrisa de Sara Shepard).
Nu e tocmai genul meu de serial....as zice ca e mai mult un serial pentru pustoaice.Si totusi,de plictiseala, am zis hai sa vad si eu cum e...si...surpriza!m-a "prins"...
Il poti urmari cu placere si daca ai peste 20 de ani pentru ca iti aduce aminte de perioada in care erai si tu exact ca fetele respective si pur si simplu retraiesti alaturi de ele vremurile de mult apuse .:)

 Anyway...intentia mea nu era sa fac reclama la serial...ci vazand ca multe fete intreaba daca se gasesc si la noi cartile...m-am pus si eu pe cautat....nu stiu daca le gasiti prin librarii,n-as crede.Inca nu s-au tradus in limba romana.Dar pentru cunoscatorii de engleza vestile sunt bune.Cartile(mda,sunt mai multe volume) se gasesc pe net....le puteti citi online intrand pe urmatoarele linkuri (e fara plata, nu trebuie sa va face cont,sau sa completati ceva,pur si simplu intrati pe site-ul respectiv si le cititi) :

Volumul 1:   Pretty little liars

Volumul 2:  Flawless

Volumul 3:  Perfect

Volumul 4: Unbelievable

Volumul 5:  Wicked

Volumul 6:   Killer

Volumul 7:  Heartless

Volumul 8:   Wanted


Ah,era sa uit...nu va speriati de faptul ca sunt 8 "volume".Ele nu depasesc 100 de pagini.Si pe deasupra, chiar daca sunt in engleza, limbajul este destul de simplu, accesibil oricui, nu doar celor care stau perfect cu engleza.

Lectura placuta!




© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

6 comentarii:

andreiutz1997 28 iulie 2010, 19:05  

CARTILE NU SUNT COMPLETE!!!

andreiutz1997 28 iulie 2010, 19:06  

cum sa mi le tiparesc?

Anonim 16 august 2010, 17:57  

are cineva idee cum gasesc cartile traduse in romana?

Sabinna 17 septembrie 2010, 20:02  

Cartile vor aparea la editura Leda la inceputul lui 2011. Mai multe detalii aici: http://sabinna.wordpress.com

Anonim 23 februarie 2012, 09:08  

cartile au pese 250 de pagini. nicidecum sub 100

Anonim 22 septembrie 2013, 10:14  

Eu ştiu toate cartile o să vă placa mult .

Trimiteți un comentariu