Spre far,de Virginia Woolf





Ooofff,n-as fi vrut sa zic asta, dar...cred ca e prima carte pe care nu o recomand.Nu zic ca e o carte proasta.Toata lumea stie cat de celebra e Virginia Woolf si cat de apreciate sunt cartile ei.Dar nu si Spre far.E o carte care pe mine personal m-a dezamagit.In mod bizar, e o carte buna, dar nu placuta.Asta pentru ca pune accentul aproape in totalitate pe ganduri si sentimente ceea ce o face plictisitoare.Nu am gasit nimic care sa imi capteze interesul.
Nici macar sa scriu despre ea parca nu-mi vine. Sincer...mie mi s-a parut o carte chiar depresiva....poate exagerez...dar..e doar  o parere.....imaginile care imi veneau in minte citind-o...m-au facut chiar sa am cosmaruri noaptea trecuta,cu valuri inalte de cativa metri ce inghiteau oameni,autoturisme... chiar si pe mine....(ma intreb,daca citind Spre far am visat urat,valuri uriase,oare ce o sa visez daca citesc cartea Valurile? )
 Cine stie...poate o sa o recitesc vreodata si o sa imi schimb parerea...dar...deocamdata nu imi place.

Chiar ma simt prost ca nu-i gasesc cuvinte de lauda...Presimt ca e o carte buna, dar care nu-si dezvaluie valoarea decat in anumite conditii.E ca atunci cand suferi din dragoste si citesti o carte in care te regasesti, care nu face decat sa rasuceasca cutitul in rana.Asa e pentru mine cartea Virginiei Woolf.
Cu siguranta o sa o recitesc intr-un moment mai potrivit....

Citate:

“Oamenii se lasa repede despartiti.” 

“Gandul intarzie si iubirea se joaca.” 

“Sa ne bucuram de ceea ce ne putem bucura acum. “  

“Marea revelatie nu vine, poate, niciodata. In schimb, e inlocuita de mici miracole zilnice, iluminari, chibrite aprinse pe neasteptate in bezna. “
Sau o puteti citi/descarca aici(in engleza):
WOOLF, Virginia - 1927 - To the Lighthouse




© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

1 comentarii:

Anonim 26 octombrie 2012 la 18:49  

Sunt de acord cu tine, desi nu cred ca o sa gasesc un moment in care sa vreau s-o recitesc :)

Trimiteți un comentariu