Something funny





Ca intotdeauna pe la ora 12 noaptea m-apuca pe mine cheful de butonat...tastatura.Si uite asa treceam de pe un site pe altul   pana imi cad ochii pe un articol care se cheama: "Ia si mie niste tampoane in drum spre casa".Site-ul e http://www.artaseductiei.ro.Mi-a atras atentia si-am zis hai sa il citesc.Am ras cu lacrimi.Nu stiu cu ce intentii l-a postat autorul(Abel),dar stiu ce-am inteles eu.Sunt lucruri pe care nu ar trebui sa iti pui vreodata prietenul sa ti le cumpere.Nu degeaba exista cuvantul "intim".Si daca tot ai indraznit sa-i  ceri asa ceva, sa il pui poate in situatii jenante pentru un barbat, macar zi mersi pentru intentia lui de a-ti face pe plac si abtine-te de la a comenta ca ti-a luat "cu picatele" cand tu vroiai cu "stelute".

Articolul arata cam asa:

Birou, tarziu, treaba multa. Primesc un sms: “Mi-e aiurea sa iti zic asta, dar nu am ce face. Ia si mie pe drum spre casa niste tampoane super (4 picaturi).”
Am zis in mintea mea “hait, am pus-o!”. Era mesaj de la prietena.
M-am oprit la prima farmacie, ma astepta o vanzatoare destul de trecuta. Mi-am zis ca nu e norocul meu. Ma uit in jur, lume destul de multa.
“Niste tampoane va rog.. ”
(Ca la paine, imi zic. Ce poate fi atat de greu?)
“De care?”
(Stiu, stiu.)
“Super.”
“Nu avem super.”
“Dar de care aveti?”
“Avem mini.”
Blocaj total. Mai mult de atat nu stiam. Mini? Super? Tampoane? Si imi iau inima in dinti…
“Si.. sunt bune?”
Dinozaurul din cretacic cu parul vopsit roscat, ca orice femeie in varsta care se respecta face o grimasa cat fata mea lunga de mirare. Fornaie ca un cal tinut in haturi si mi se rasteste.
“Pfffff, normal ca sunt bune”
(Incredibil, imi zic. Asta ma ia si la misto)
“Dar chiar nu inteleg. Vi se pare deplasat ca intreb? Am eu fata de om care ar sti ceva despre tampoane?”
“Vrei sau nu vrei mini?”
(Ca la piata)
“Pai daca nu aveti super, iau mini. Dati-mi doua pachete.”
In mintea mea obosita ma gandeam ca daca e mini, trebuie mai multe. Ca la sandvisuri. Daca sunt mici, iei mai multe. Ma duc la cumparaturi de tampoane si singura farmacista de care dau e o comunista care se inroseste la fata cand vorbeste despre lucruri “interzise”. De-aia e criza.
Cand ajung acasa, scandal.
“Miniii? Pai eu ti-am spus ca vreau 4 picaturi!”
“Picaturi? CE &*^( sunt alea picaturi? Dupa ce ca ma opresc sa iti cumpar mai faci si figuri. Foloseste-le pe astea.”
“Bai omul lui Dumnezeu, e prima zi de ciclu. Astea sunt de doua picaturi, ce sa fac cu ele?”
“Picaturile picaturilor . Ce dracu’ sunt alea picaturi?” Si marturisesc “Cand am vazut mesajul si am citit si de picaturi ma gandeam ca ori ai tastat aiurea, ori te referi la modul de prindere”
“Prindere?”
“Nu stiu.. de chilot”
Se uita crucis si urla:
“prindere? SUNT INTERNE !”
“Adica ti-l bagi in.. ”
Sa imi vina sa lesin, nu alta. Imi face instructajul, imi arata cutia, imi arata mesajul. Si eu ii raspund calm:
“Nu inteleg ce faci atata scandal. Daca zici ca ai nevoie de 4 picaturi, baga-ti 2 de 2 picaturi. 2 plus 2 egal 4. Ce e vina mea ca am nimerit peste una care foloseste vata in loc de picaturi si e si farmacista? Lasati-ma in durerea mea cu tampoanele voastre.”
Trantit de usi, mormait grosolan. Ii vad curul cand pleaca nervoasa de langa mine. Am timp insa sa urlu dupa ea.
“Auzi, dar tu stii de ce au femeile menstruatie si noi nu avem? PENTRU CA MERITA, MA !”


 Nu-i asa ca e funny?
Mi-a amintit de  vremurile in care ma trimiteau parintii sa le cumpar tigari.Uneori nu gaseam ce vroiau ei.Ma intreba vanzatoarea:" N-am rosu, doar albastru.Iti dau asa?"."Nu stiu, sunt bune si alea?".De unde era sa stiu eu pe la vreo 10 ani ce tigari sunt bune.
Tot asa e si cu barbatii, de unde sa stie ei despre anumite produse pe care numai femeile le folosesc.




© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu