Si despre fond de ten...


Cu toate ca ar fi mai bine sa nu folosim fond de ten, multe dintre noi nu ne putem dezlipi de acest produs cosmetic.Din pacate, trebuie sa recunoc ca fondul de ten e si pe lista mea cu...dependente.Dar incerc sa ma las.Ma gandesc mereu ca am doar 20 de ani...daca de pe-acum fondul de ten e la ordinea zilei...ce o sa fac mai tarziu?Sa il folosesc zilnic timp de inca vreo 40 de ani??Nici nu vreau sa imi imaginez asa ceva.  Dar...ca orice dependenta,nu poti scapa de ea asa deodata...orice schimbare se face in timp.Pana ajung in punctul in care nu voi mai  folosi...sa va povetesc un pic din experienta mea cu fondul de ten.
De cand am inceput sa il folosesc am fost mereu in cautarea fondului de ten perfect.Normal.Am vrut cel mai bun produs.Nu m-a interesat pretul,tot ce vroiam era sa aibe o putere de acoperire foarte mare si sa nu aiba prea multe ..efecte negative .Asa ca am testat pe pielea mea majoritatea tipurilor de fond de ten existente pe piata.

M-am gandit sa fac ...o lista...cu cele care mi-au facut o impresie mai buna:



  TOLERIANE,de la Roche Posay.

Din tot ce am  incercat,acesta  mi s-a parut cel mai bun.Acoperire foarte mare.Aspect uniform.Si ce conteaaza cel mai mult, non-comedogenic.Singura inconvenienta ar putea fi considerata pretul mai ridicat.Dar daca iti pasa de tenul tau,daca tot nu poti renunta la fond de ten macar foloseste-l pe cel mai putin daunator.



Ivatherm.

Un alt fond de ten din categoria dermato-cosmeticelor pe care eu il consider a fi foarte bun.Probabil ca l-as pune pe locul doi, dupa Toleriane.Si acesta are o putere de acoperire destul de mare.











 NORMATEINT,de la Vichy.

Cu toate ca initial cand l-am descoperit am fost foarte entuziasmata , acum parca tenul meu nu se mai impaca asa bine cu el.Dar nu ma intelegeti gresit.E un fond de ten bun, altfel nu l-as folosi si nu l-as recomanda.E doar tenul meu mai mofturos de nu-l accepta intotdeauna.Dar are putere de acoperire destul de mare si e non-comedogenic.Nu degeaba il pun pe locul 3.





 COUVRANCE,de la Avene.

Ca putere de acoperire nu se compara cu celalalte,acoperirea fiind moderata.Dar e fondul de ten ideal pentru vara.Nu lasa senzatia de ten incarcat.Ca aspect as zice ca este mai bun decat restul,nu creaza impresia de masca.Si pe deasupra e fondul de ten cel mai bine tolerat de orice ten.Evident si acesta face parte din categoria dermato-cosmeticelor.







Dupa cum spuneam  pretul dermato-cometicelor e mai ridicat.Deci, atunci cand va cumparati unul dintre produsele mai sus mentionate, sa va asteptati la un pret intre 50-70 RON.Dar eu zic ca merita.
Asa cum bine observati fiecare tip de fond de ten de mai sus face parte din categoria dermato-cosmeticelor.Si nu intamplator, ci pentru ca sunt cele mai bune.De cand le-am decoperit...nu mai am nici o tangenta cu alte firme gen L'Oreal, Avon, MaxFactor etc. pe  care tenul meu cu pretentii le refuza categoric.
Dar totusi am sa pun pe lista si alte doua marci de fond de ten care merita atentia:

Fondul de ten Radiant.E pacat ca nu se gaseste oriunde ci doar in magazinele foarte mari,mall...Pretul este in jur de 50 de RON .Desi nu face parte din categoria produselor non-comedogene, eu nu am avut probleme de la el.Iar cand vine vorba de acoperire....nu e altul care sa il intreaca.Acoperire nu mare, ci as putea spune perfecta.E ideal atunci cand vrei sa ai un ten impecabil la ocazii speciale, in poze etc.Si pe  deasupra rezista foaaarte mult.Nici macar atunci cand m-a prins ploaia, n-am avut neplacerea sa mi se scurga de pe fata.La cat de bun mi s-a parut mie acest fond de ten, nu inteleg de ce ramane in continuare atat de necunoscut.(din pacate pentru acesta n-am gasit o poza si nici eu nu-l mai am)




Daca totusi ai un buget redus( sau pur si simplu ti se pare un lux sa dai 50-70 de RON pentru un fond de ten)dar ti-ai dori ceva cu acoperire destul de mare, atunci eu iti recomand fondul de ten Time-Plus, de la Seventeen.Multe fete l-au folosit si au fost mai mult decat incantate de acesta.Chiar si eu pastrez mereu unul de rezerva pentru zile negre :P









© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

20 comentarii:

Anonim 5 mai 2011 la 20:57  

de unde pot achizitiona fondul de ten time plus?stiti cumva fetelor merci si pupici

addicted 16 mai 2011 la 09:42  

Eu l-am gasit la magazinele B&B si la standurile Seventeen din lanturile de magazine Carrefour. :)

Anonim 23 aprilie 2013 la 21:28  

Wow, fantastic weblog layout! How long have you ever been blogging for?
you make blogging glance easy. The overall look of your web site is
excellent, as smartly as the content!

Feel free to visit my page :: safe Diets

Anonim 23 mai 2014 la 13:54  

Si mie i-mi plac ,alternez cu acum cu bb crema skin79.hot pink care i-mi face bine la acnee.Curat fata bine si aplic bb o data dimineata ,e super.

Anonim 19 iunie 2014 la 12:01  

Greetings, I do believe your website could be having browser compatibility issues.
Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine
however, if opening in I.E., it has some overlapping issues.
I merely wanted to give you a quick heads up!
Other than that, fantastic site!

My blog post; susana ()

PlasmaMatrixGlider13 8 octombrie 2023 la 12:06  

whatsapp goruntulu show
show
SYP7ZM

Supernova7264M 27 octombrie 2023 la 21:43  

https://istanbulolala.biz/
FELL

GeceSorcerer88 1 noiembrie 2023 la 21:01  

şırnak evden eve nakliyat
çankırı evden eve nakliyat
nevşehir evden eve nakliyat
antalya evden eve nakliyat
artvin evden eve nakliyat
MW0QXX

WindSavaşçı61 3 noiembrie 2023 la 03:30  

düzce evden eve nakliyat
denizli evden eve nakliyat
kırşehir evden eve nakliyat
çorum evden eve nakliyat
afyon evden eve nakliyat
WNR

DiamondHeart62 5 noiembrie 2023 la 04:22  

urfa evden eve nakliyat
malatya evden eve nakliyat
burdur evden eve nakliyat
kırıkkale evden eve nakliyat
kars evden eve nakliyat
FV2

6F009AmaliaD7391 14 noiembrie 2023 la 00:05  

F43CF
Urfa Şehir İçi Nakliyat
Amasya Lojistik
Çerkezköy Petek Temizleme
Tekirdağ Parke Ustası
Şırnak Evden Eve Nakliyat
Bolu Lojistik
Sonm Coin Hangi Borsada
Kırıkkale Şehir İçi Nakliyat
Çanakkale Şehir İçi Nakliyat

21FCCTristin6D1E0 14 noiembrie 2023 la 00:43  

719EF
Yalova Şehirler Arası Nakliyat
Denizli Lojistik
Giresun Lojistik
Kırıkkale Evden Eve Nakliyat
Bursa Şehir İçi Nakliyat
Etimesgut Parke Ustası
Muş Şehir İçi Nakliyat
Kars Evden Eve Nakliyat
Çankırı Evden Eve Nakliyat

3C217Jessica30CBC 14 noiembrie 2023 la 16:52  

D3648
Karabük Parça Eşya Taşıma
Bolu Lojistik
Ağrı Şehirler Arası Nakliyat
Altındağ Boya Ustası
Muğla Lojistik
Urfa Parça Eşya Taşıma
Keep Coin Hangi Borsada
Silivri Çatı Ustası
Ardahan Lojistik

98007KorbinCAFD2 16 noiembrie 2023 la 20:41  

B3832
Kırşehir Lojistik
Ünye Halı Yıkama
Malatya Şehirler Arası Nakliyat
Ünye Organizasyon
Sivas Lojistik
Mamak Boya Ustası
Eskişehir Evden Eve Nakliyat
Kocaeli Lojistik
Balıkesir Şehir İçi Nakliyat

3C2ABJohnnyC2820 10 decembrie 2023 la 17:46  

62321
resimli magnet
Bitcoin Yatırımı Nasıl Yapılır
Coin Üretme
Kripto Para Üretme
Bulut Madenciliği Nedir
Kripto Para Çıkarma
Bitcoin Nasıl Oynanır
Bitcoin Oynama
Ön Satış Coin Nasıl Alınır

34F7EJair038A3 10 decembrie 2023 la 19:22  

6B902
Binance Madencilik Nasıl Yapılır
Binance Kimin
Kripto Para Üretme Siteleri
Binance Nasıl Kayıt Olunur
Coin Nasıl Oynanır
Yeni Çıkan Coin Nasıl Alınır
Binance Nasıl Üye Olunur
Coin Para Kazanma
Bitcoin Çıkarma

9FB67Michelle8E3AA 15 decembrie 2023 la 19:48  

54BF8
binance referans kodu
binance referans kodu
referans kimliği nedir
binance referans kodu
resimli magnet
resimli magnet
resimli magnet
referans kimliği nedir
binance referans kodu

910FBNoel2BBC7 16 decembrie 2023 la 00:06  

F7C16
binance referans kodu
binance referans kodu
binance referans kodu
resimli magnet
referans kimliği nedir
referans kimliği nedir
resimli magnet
binance referans kodu
resimli magnet

-------takipci 26 februarie 2024 la 06:53  

57CCC
bitcoin hesabı nasıl açılır
en iyi kripto grupları telegram
bitcoin nasıl kazanılır
gate io
canlı sohbet ücretsiz
bybit
aax
copy trade nedir
bitexen

Takipci----- 3 martie 2024 la 08:52  

46835
paribu
aax
probit
telegram en iyi kripto grupları
btcturk
kredi kartı ile kripto para alma
en güvenilir kripto borsası
bitexen
kaldıraç nasıl yapılır

Trimiteți un comentariu