Regimul Oshawa





 Nu intamplator scriu despre acest regim, ci pentru ca sunt si eu o adepta a lui,a microbioticii in general(cand reusesc, ca deh,sunt si eu om, mai calc si pe langa).Chiar acum il tin si eu.Sunt in penultima zi si ma simt foarte bine.

Inainte de a trece la ceea ce este acest regim, sa va spun mai intai ceea ce nu este.Nu e un regim de slabire.Desi poate ca sunt persoane care il urmeaza si in acest scop.Pentru ca  da, se si slabeste, dar asta in functie de cantitatea de alimente permise pe care o consuma fiecare.Cineva poate slabi 7 kg in cele 10 zile de regim(da,sunt si persoane care au slabit atat de mult) in timp ce altcineva poate sa slabeasca 2-3 , sau chiar sa se ingrase 1-2 kg.Totul tine de cantitatea pe care o alegi tu sa o consumi.Pentru ca regimul nu impune limite in privinta cantitatii.Ba chiar sugereaza sa se manance pe saturate.Asta pentru ca e un regim foarte monoton.Unul dintre cele mai drastice as zice.

Atunci ce este regimul Oshawa?Eu l-as numi regim de vindecare.De purificare.De echilibrare.Pentru acestea sunt de fapt efectele regimului.

 V-as spune mai multe despre cum a aparut regimul Oshawa, depre alimentatia macrobiotica, dar poate nu va intereseaza asa ca n-am sa va plictisesc si trecem mai departe.

O sa intrebati:"De ce sa urmez acest regim daca nu prea ma ajuta sa slabesc?"sau "Cui ii este atunci adresat daca nu celor care vor sa slabeasca?"

Raspunsul: Celor care vor sa se vindece.Este regimul ideal pentru cei care sufera de o anumita boala, dar refuza categoric sa ia medicamente, pentru cei pe care nici macar medicamentele nu i-au ajutat, pentru cei care nu-si permit sa dea sume enorme pe tot felul de pastile.Este un regim pentru cei care au incredere in puterea naturii(a alimentelor) de vindecare.

In continuare veti intreba :"Pai si ce boli vindeca?".Eu v-as zice sa il incercati indiferent de boala de care suferiti.O spun din experienta proprie.Dr.Oshwa il recomanda in cazul tuturor bolilor produse de excesul de energie yin.

Ce mai trebuie sa stiti despre regimul Oshawa?
 Este un regim simplu si deloc costisitor.
Chiar si persoanelor sanatoase le este recomandat sa tina acest regim de doua ori pe an, pentru purificarea organismului.
Este posibil ca la unele persoane sa apara in timpul regimului reactii fiziologice mai neplacute.Dar nu va speriati, nu e nimic grav.Si vor trece in 2-3 zile.La mine nu s-a intamplat decat prima oara cand am tinut regimul si a fost doar o iritatie a pielii,eruptie ca in cazul unei alergii.Totul depinde de cat de intoxicat e corpul vostru.O astfel de reactie e perfect normala in urma unei asemenea purificari intensive.


Efectele regimului Oshawa:
Actiunea lui este extrem de purificatoare; traseele subtile energetice din corpul uman (nadis/meridiane) sunt curatate de multe impuritati si de depunerile subtile de kapha dosha (flegma), ceea ce ingreuna circulatia energiei in corp. 

 Aceasta purificare generala are drept efect imediat o limpezire si claritate considerabila a mintii; 
digestia devine mai buna,
secretiile hormonale sunt reglate, 
iar tenul devine curat si luminos. 
Ochii sunt stralucitori si fiinta simte o inexplicabila forta si pofta de viata, straine ei pana atunci.

Vom simti ca ne putem controla mai bine, inclusiv la nivelul emotiilor.

Chiar si unele dependente psihice sunt eliminate, iar in multe cazuri ajuta fiintele umane sa reduca sau chiar sa scape de anumite stari de posesie subtila, asa cum este cazul in epilepsie sau unele cazuri de alcoolism.

Miracolul apare si in cazul persoanelor care sunt dependenti de anumite substante toxice sau droguri (alcool, tutun, cafea heroina, cocaina, opiu, hasis etc) regimul, deoarece el detoxifica si, in acelasi timp, amplifica autocontrolul mental si chiar fizic si usureaza fenomenul de sevraj in cazul intreruperii adiminstrarii substantelor toxice.
Acest regim este indicat si in cazul bolior incurabile, cum ar fi cancerul, acest, deoarece ajuta mult la stabilizarea evolutiei tumorilor (adica acestea numai cresc) si chiar la eliminarea lor, deoarece acest regim este de natura yang, avand un efect tansformator yang la nivelul intregii fiinte, in timp ce tumorile au nevoie de hrana yin pentru a trai..

Persoanele supraponderale vor fi foarte bucuroase sa constate cum acest regim nu le normalizeaza doar greutatea, dar le armonizeaza si forma corporala, rezistenta la temperaturi extreme cald-rece se amplifica iar secretiile rezultate in urma transpiratiei se reduc si au un miros mai putin intens.
Persoanele subponderale vor constata ca, daca vor manca suficient pe epriaoda de 10 zile a regimului, acesta tinde sa le normalizeze greutatea, in sensul ca se vor implini trupeste.

 Cat timp se tine regimul?
10 zile
Dar poate fi repetat de mai multe ori(in grupe de cate 10 zile) cu pauza de 1 pana la 5 zile intre  doua astfel de grupe. Iar in aceste pauze(pentru cei care vor sa tina regimul de mai multe ori) este de preferat sa se consume tot alimente yang.

Ce se consuma?
Doar grau, orez, mei  si hrisca.In orice combinatie si cantitate.
Nu este permis nimic altceva in afara de aceste cereala.Doar putina sare se poate adauga.
Atentie! N-aveti voie nici sa beti cafea, sa fumati sau sa mancati guma.(mie cel mai greu mi-a fost sa renunt la guma si la Cola-nici asa ceva nu aveti voie,chiar daca e light)


Ce lichide sunt permise?
Doar apa.

 Cateva  moduri de a gati cerealele:

Grau copt
Se spala foarte bine graul si se pune in tigaie cu sare si apa, atat cat sa-l acopere. Se lasa la foc tare pana se evapora apa, dupa care se amesteca continuu. Este foarte important ca focul sa fie puternic, pentru ca bobul sa fie crocant si nu tare. Se coace pana cand graul isi schimba usor culoarea si este usor de mestecat.
Ideal intr-un astfel de caz este folosirea unei tigai de teflon sau a unui ceaun de fonta. Se procedeaza analog cu hrisca si meiul cu precizarea ca trebuiesc coapte fara a fi umezite in prealabil.

Supa de orez cu galuste de grau
Dintr-o cantitate de faina de grau integral, apa si sare se face o coca moale (mai moale decat cea pentru turtite) si se lasa la inmuiat 15-25 minute.
Din aceasta se fac galustele de marime mica, care se pun in apa clocotita cu sare. Se fierb circa 10 minute, dupa care se adauga orez sau faina de orez.


Terci de grau si orez
Se pune apa cu sare la fiert.
Cand clocoteste se toarna in ploaie, faina de grau integral si faina de orez, pana obtineti consistenta dorita. Atentie! Si graul si orezul se umfla la fiert, astfel incat va trebui sa lasati compozitia mai moale. Se fierbe circa 20-30 de minute.

Turtite din faina de grau
Se macina fin graul, pana devine ca o faina. Se face o coca din apa, sare si faina de grau complet obtinuta anterior. Se lasa cca. doua ore la muiat, dupa care se fac turtite care se fac turtite care se coc intr-o tigaie de teflon, fara ulei, la foc mic. Se recomanda ca turtitele sa fie cat mai subtiri. Se procedeaza analog pentru hrisca.
De asemenea, se pot face turtite si din amestecul fainii de grau cu faina de hrisca. Se pot face si din faina de grau complet in care se incorporeaza cateva linguri de orez fiert. Se face un aluat mai moale in acest caz.

 Eu am preferat turtitele de grau si orezul fiert( o cana de orez si 3 cani de apa,se fierb pana ce scade apa.Ceea ce obtineam, imparteam in trei portii si asta era ratia mea pe o zi)

 La terminarea regimului incercati sa nu reveniti la obiceiurile nesanatoase de dinainte.Ar fi pacat dupa ce v-ati straduit sa tineti acest regim si sa va "curatati".


Si era sa uit exact ceva foarte important.Constatat de multe fete care au tinut regimul: va poate ajuta sa scapati de acnee, celulita si multe alte probleme ale pielii.

Asa ca nu ezita si incearca si acest regim.Nu  vei regreta.Va fi si un exercitiu de vointa.


Mai multe despre aest regim puteti citi si pe forumul idieta, alatura de marturiile fetelor care l-au tinut, intrebari raspunsuri ...   :http://idieta.ro/forums/showthread.php?t=11099



© 2009-2010 (satmaya) All Rights Reserved

12 comentarii:

Anonim 26 mai 2013 la 16:01  

da pot sa le prepar cum stiu eu daca am epilepsie ami puteti da raspunsu

Unknown 30 iulie 2016 la 23:40  

Am tinut regimul. Am slabit de la 113 la 105 in 10 zile. Uimitor......Eu avand 1.70 cm schimbarea e foarte evidenta. Eu il recomand !!!. Dar sa va spun cum a decurs. Am luat doar 3 mese iar din cand in cand in loc de o masa am mancat 40 gr de grau expandat. Am mancat grau si orez fiert si mamaliga de mei pt ca hrisca nu mi.a placut.

Unknown 30 iulie 2016 la 23:41  

Am tinut regimul. Am slabit de la 113 la 105 in 10 zile. Uimitor......Eu avand 1.70 cm schimbarea e foarte evidenta. Eu il recomand !!!. Dar sa va spun cum a decurs. Am luat doar 3 mese iar din cand in cand in loc de o masa am mancat 40 gr de grau expandat. Am mancat grau si orez fiert si mamaliga de mei pt ca hrisca nu mi.a placut.

Meral 28 septembrie 2023 la 06:28  

https://bayanlarsitesi.com/
Ordu
Kocaeli
Düzce
Osmaniye

SGİ

CelestialFrostfireX 30 septembrie 2023 la 07:19  

Diyarbakır
Kırklareli
Kastamonu
Siirt
Diyarbakır
3BT8C1

NightWhisperer27 30 septembrie 2023 la 07:30  

Eskişehir
Denizli
Malatya
Diyarbakır
Kocaeli
DİFXQR

InfinityPhantom777 1 octombrie 2023 la 01:29  

Adana
Elazığ
Kayseri
Şırnak
Antep
BSH

TimeSeeker007 6 octombrie 2023 la 13:26  

van
düzce
mardin
elazığ
sakarya
Z2D

27AB1LawrenceAA0A0 24 decembrie 2023 la 10:16  

F9488
canli sohbet
kırıkkale mobil sohbet siteleri
Eskişehir Bedava Sohbet Siteleri
şırnak kadınlarla ücretsiz sohbet
karaman rastgele sohbet
eskişehir görüntülü canlı sohbet
Osmaniye Görüntülü Sohbet Kadınlarla
muş görüntülü sohbet kızlarla
Bingöl Canlı Sohbet Bedava

EB97DAniya94EF9 31 decembrie 2023 la 00:47  

84C73
denizli muhabbet sohbet
ücretsiz sohbet
uşak görüntülü canlı sohbet
balıkesir canlı görüntülü sohbet
kırklareli muhabbet sohbet
bolu bedava görüntülü sohbet
Bingöl Mobil Sohbet Et
bedava sohbet
Bartın Görüntülü Sohbet Canlı

028BEAllenA0750 9 ianuarie 2024 la 01:17  

2790A
Bulut Madenciliği Nedir
Dlive Takipçi Hilesi
Binance Referans Kodu
Coin Nasıl Üretilir
Bitcoin Oynama
Dxy Coin Hangi Borsada
Star Atlas Coin Hangi Borsada
Yeni Çıkacak Coin Nasıl Alınır
Mexc Borsası Güvenilir mi

6CF96ShaneE86FD 2 februarie 2024 la 12:14  

84436
shiba
dcent
galagames
onekey
bitbox
ledger desktop
looksrare
layerzero
uniswap

Trimiteți un comentariu